کسب بیت کوین با بهترین و قابل اعتمادترین سایت جهان
جدیدترین مطالب
لینک های وب





با سلام خدمت کاربران گرامی وبلاگ"بانک درآمد"

برای اولین بار یک سایت کسب بیت کوین رو برای شما معرفی می کنم که;قابل اعتمادترین ، و بهترین سایت کسب بیت کوین در جهان می باشد.

این سایت تا دلتون بخواد پرداختی داشته چه به خودم چه به خیلی های دیگه:

روند سایت هم خیلی آسونه هر یک ساعت یک بار باید روی Roll کلیک کرد و این سایت بین 258 ساتوشی تا 250000 ساتوشی به شما می دهد و واقعا هم واقعی می باشد نگران نباشید تست شده است.

برای ثبت نام می توانید بر روی اینجا کلیک کنید.یا می توانید در پایین همین صفحه بر روی بنر کلیک کنید.

لینک ثبت نام کلیک کنید.

نکته : دوستانی که از طریق لینک بنده ثبت نام کنند هر ماه بالای 3000 تا 10000 ساتوشی رایگان از من میگیرند و میتوانم در تلگرام به آنها مشاوره و سایت های دیگری نیز معرفی کنم.

بعد از وارد شدن به صفحه مربوطه با وارد کردن اطلاعات خواسته شده در قسمت NEW USER  و فشردن کلید SIGN UP  حساب شما ایجاد می شود، توجه داشته باشید اطلاعات خود را صحیح وارد کنید .

اکنون با وارد کردن حساب بیت کوینی خود به عنوان شناسه ورود و پسورد انتخابی خودتان در قسمت HAVE AN ACCOUNT می توانید وارد حساب خود شوید .

دقت کنید که در قسمت Free Play باشید حال بعد از وارد کردن کد کپچا (تست انسان شناسی) و زدن دکمه ROLL به بیت کوین های خود در سایت اضافه کنید و منتظر ساعت بعد باشید به همین راحتی .

آموزش تصویری:
ابتدا :

سپس بر روی :

توجه : جهت برداشت خودکار از سایت اجازه بدهید تیک قسمت Auto-Withdraw فعال باقی بماند ، حداقل پرداختی سایت مبلغ 0٫00005460 بیت کوین است که هر دوشنبه/Sunday واریز می گردد .
اگر سوالی راجع به این سایت بود در قسمت توضیحات مطرح کنید موفق و پیروز باشید .

 


موضوعات مرتبط: کسب بیت کوینسایت های کسب درآمد بیت کوین
برچسب‌ها: بیت کوینکسب بیت کوینقیمت بیت کوینحساب بیت کوینکسب بیت کوین با سایت های کسب بیت کوینسایت های کسب بیت کوینبیت کوین رایگانبیت کوین رول

تاريخ : چهار شنبه 24 آذر 1395 | 2:23 | نویسنده : ATH |
صفحه قبل 1 صفحه بعد